Minipekka Kanatsizmelegim kişiden kişiye değişiyor tabiki ama dikkatli olmak lazım insanlar spiral ile bile hamile kalıyor hatta arttırıyım spiral+prezervatif ile hamile kalan arkadaşım var.. Demem o ki çocuk düşünmüyorsan alacaksın iyice önlemini. Sonra burada ay hamilemiyim diye post açıyorlar ne iile korunuyorsunuz diye sorduğumda geri çekilme dediklerinde beynimden aşağı kaynar sular dökülüyor.
Kanatsizmelegim Minipekka sizde haklısınız tabiki de beli olmaz bu işler merak ettim de bi mahsuru yoksa sora bilir miyim siz nasil korunuyorsunuz diye 2,5 aylık bebeğim var böyle bi durumla karşilaşmak istemem biz geri çekilme ile korunuyoruz sadece
Kanatsizmelegim MinelAskEla aynen doğru söylüyorsunuz bizde de ayni şekilde oldu 3 sene böyle korunduk ters giden bir durum olmadı bizim isteğimize kadar
Lenavegeceninannesi Prenses21 bazen ne kadar korunuesan korun oluyor ben kizimda dogum sonrasi 7 ay hic korunmadim hicbir yontemle ve hep duzenliydim ama hamile kalmadim 7. Aydan itibaren korundum tabi ki demiyorum kii korunmayin ama bazen korunsanda korunmasan da olunca oluyor