Prenses21 ay benimde öyleydi canım. Test yapmıycam diyodum nere kadar ama 9 gün geciktim. Artık bi gerçeği öğrenmem gerek deyip besmeleyle yaptım. Sonuç pozitif. 5 aylık bebeğim bar gene hamileyim 😅 ilköğrendiğimde çok ağladım. Ama sonra iyi gelmez diye sustum. Şimdii çok mutluyum. Hiç korkma. En fazla hamileysen iki sene zorluk var sonra rahatlık var öylee düşün 🥰 böyle olmasaydı ben uzun bi süre yapmazdım sonra soğurdum kalırdı en azından böylesi daha iyii