Deletedmom_61 Babyfacee başından beridir kullanıyorum ama hani bez küçükte değil ama kızım biraz boğumlu 🙈 acaba ondan mı ki oncedende oluyorduda son zamanlarda çok fazla oluyor
Deletedmom_61 Alperinannesiii 4 aylık bebeğim 7 buçuk kilo 4 numara kullanıyorum acaba ben mi küçük kullanıyorum diyorum ama bilemedim 7-14 kilo diyor üzerinde
yusufmertmom Deletedmom_61 aynısını bizde yaşıyoruz. Bez büyük bile 3de aynı oluyo 2num dene diyenler var
Toprak_2019 Deletedmom_61 bebeğine küçük geliyordur numarası canım benim bebeğinde de o şekilde iz birakiyordu bir beden buyutunce düzeldi çok şükür oğlumun 9.ayindan beri sleppy kullanıyorum 28aylik oldu hâlâ onu kullanıyorum
Nihalalp Aynı sorunu bende yaşıyorum kızarık görünce içim gidiyor çünkü kendimi onun yerine koyuyorum canı aciyodur yavrumun. lastiğin hangisini sokuyoruz alttakimi ustekimi
sademinannesi Deletedmom_61 sırf bu yüzden bez değiştirdim artık kesme derecesine geliyordu kızımın bacakları primaya geçtik hiç böyle bir sorun olmadı sleepy kalıp olarak çok küçük imkanınız varsa değiştirin lastik koparmayla falan uğraşmaya değmez
t_bulut Deletedmom_61 benm oğlumda da yapıyordu o zaman baya tombikti lastikleri kesiyodum yine iz yaptı bipaket çöpe gitti oyüzden
Sumoo gossipannee köşelerinde lastiği göreceksiniz zaten orta kısımdan tutun yukarı doğru çekin yavaşça lastiği, kendiliğinden kopacaktir bezin bitimine doğru uzayıp koparın hepsini kolay pek zaman almio ,sizdirmada yapmıyo