Deletedmom_61 Kızlar sizin bebeklerinize iz yapıyor mu lastik kısımları çok iz yapıyor genişletiyorum ama hala aynı
Sumoo Deletedmom_61 aynı sorun bendede var ,iz yapio lastiklerini koparınca yapmio ama denedim kaç kez ,devamlı o lastiklerini koparmak gerek yoksa her actigmda cidden kötü bir iz kızarıklık görüyorum bebgimde
Srpslk Pol34 hangi bezi kullandıysam öyle lastikleri nasıl söküyorsunuz? Hic denemedm nasıl olcak bilemedimde
withmymother Deletedmom_61 lastiği söküyorum bende. Sızdırma olmıyor iz de yapmıyor söktüğümde. Bir aydır lastiklerden birisini söküp kullanıyorum çünkü bir numara büyük bez aldam o da çok büyük geliyor. Bir de bu şekilde deneyin 💕
Deletedmom_61 withmymother tam hangisini olduğunu anlamadım ama bakacağım inceleyeceğim teşekkür ederim
Babyfacee Deletedmom_61 ben o problemi baby turcoda yaşadım. Firmaya yazdım bebeğinize alerji yapmış olabilir dedi. Sleepy e geçince geçti gerçekten de. Belki size de alerji yapmıştır
Pol34 Srpslk benim de öyleydi büyük numara aldım dar geliyor sanıp öyle de bol geliyordu lastiklerin dibine bakarsanız zaten nokta nokta duruyor ordan çekerek çıkarıyorum
Deletedmom_61 Alperinannesiii 4 aylık bebeğim 7 buçuk kilo 4 numara kullanıyorum acaba ben mi küçük kullanıyorum diyorum ama bilemedim 7-14 kilo diyor üzerinde
Goktugunannesi1234 Deletedmom_61 bende baby turco kullanıyorum ürün yenilemisler yenisinin lastikleri aşırı dar içindeki lastiği yirtiyorum dışındakini de elimle açıyorum paket bitsin degistircem
Deletedmom_61 Babyfacee başından beridir kullanıyorum ama hani bez küçükte değil ama kızım biraz boğumlu 🙈 acaba ondan mı ki oncedende oluyorduda son zamanlarda çok fazla oluyor