Meraklimama
benim oglum da 37 hafta da dogup hatta akciger gelisim ignesi de olmustum bebegim dogduktan sonra benden grip kapti enfeksiyon kaptigi icin yogun bakima almislardi cok zor gecdi gunler hergun aglamakli ama inan sabirli ol dua et onlar orda okadar guzel bakiliyor ki hic suphen olmasin icini ferah tut beterin beteri var ne bebekler var daha agir rahatsizliktan yatan 11 gunde taburcu olmustu oglum sabirli ol dua et ve icini ferah tut sana yazmak icin bu hesabi girdim sirf kendini iyi hissetmen icin allaha emanet ol