Meraklimama benim oğlumda doğduğunda solunum sıkıntısı yaşadı 9 gün yoğun bakimda kaldı sonra çıktık. Moralini bozma bedenleri minicik ama çabuk toparlıyorlar güçlü mekanizmaları var. Bazı hastanelerde emzirme için her gün almıyorlar süt sağıp veriyorsun sizin kaldığınız hastane nasıl bilmem ama sütüne çok dikkat et benim kaldığım hastanede sabah akşam emzirmeye alırdı sadece o süreçte çocuk biberona alıştı eve gelince memeyi almadi umarım sizinki alışmaz. Yoğun bakimda kalmanın tek olumsuz tarafı buydu benim için. Diğer yönden çabuk toparlıyorlar.