Yigitsvlm kolik degil ama gazlı bir bebek. Onun icinde kullandıgm damlalar var ama bir kac gune kadar boyle degildi ya. İllerde evet cok gazımız vardı o damlaları kullanmaya basladm huzursuz uyuması gecmıstı yanı. Bende boyle yapmasını gaza baglamadm o yüzden bısey mı var acba dıye dusundm Baska bı sıkayetımz cok Allaha sukur ama nebiliyim ya niye boyle. Denıycem soyledıklerınızı.birde atak flan dıyolar hep ama o nası oluyo yanı atak mı kesin onuds bilemdm