Ebrudrgt Büyüme ataklarında en çok rastlanan belirtiler; sebepsiz ağlama, huzursuzluk, iştahsızlık, uykuya geçmede zorluk, uyuyamama, sık uyanma, ebeveynlere olduğundan daha da düşkün olmadır.
Netten baktm bu şekilde yazıyor ve ilk atak 5. Haftaymis o zaman bizimki de mi atak döneminde acaba ☺️ ins hemen dalar emzik veriyor musunuz ben veriyorum uykuya dalarken iyi oluyor