Derinsisman hiç bı fikrim yok o konuda tedavisi yokmuş sanırım ama göstermekte fayda varmış.
Gece uyandığında çığlıkla uyaniyo,odada kalmak istemiyo salona geçiyoruz iki mizirdanip uyumaya devam ediyo bazen vuruyo bazende sakinlestirmek daha uzun sürüyor.
Sizin ki nasıl uyanınca?