Kızım 27 aylık normalde aksam yatar sabah kalkardı sımdı hem gece aglayarak cok uyanıyor hemde sabahın 5..30 6sıındda ayakta.. Son 1 azı dısı cıkıyor Du ona bagladım ama yazıları okuyunca kalıcı mı diye korktum ınsallah duzelır ya. Uyku egıtımı almıs bir cocuk aslında neden boyle duzenı bozuldu anlamadım