Melisyhk Dolanırken ENKA geldim eski post sanırım. Biz de 4 aylıkken yaptırdık vedat beye. İğne yaparken ve operasyon sırasında aşırı derecede ağladı. O an aklımıza gelmedi ama sonradan düşündüm acaba uyuşmamış mıydı diye. Ondan sonra da doktor fobisi oluştu çocukta altını değiştirirken bacaklarını tutarken ayaklarını tutarken tırnak keseceğim zaman falan ağlar hala. O konuda şüphe duydum biraz onun dışında sünnette biz hiç bi sorun yaşamadık, gayet güzel geçti öyle ağlaması da çok olmadı evde zaten ağrı kesici veriliyor sürekli. 1 haftada da rahatladık baya iyi ki erkenden yaptırmışım, hatta keşke daha erken olsaymıştı etrafındakileri farketmeye başlamadan önce.