Selingns sünnetten önce yakalayamayabilirsiniz. Çok kalabalıktı biz yazın gittiğimizde o yüzden diyorum. Ama bir çok asistanı var onlar yardımcı oluyorlar.
Zaten 1 ay boyunca sizinle iletişime geçecekler. Her hafta fotoğraf isteyecekler, karton bardak ve jel önerecekler. Jel pek bir işe yaramıyor. Ama bardağı tavsiye ederim. Bir d e1 beden büyük bez. En azından bardak kullandığınız sürece 1 beden büyük bez kullanın.
Klips cıktıktan sonra krem verecekler onu da alın.
Bir sorununuz oldugunda doktora mesaj atın anında geri dönüyorlar.