Julide00 sezeryan oldun, 3.gun korse takmaya basladık hiç acımadı gayet rahat kullandım. 3 ay oldu ilk 2 ay bel korsesi bir aydır da tayt korse kullanıyorum göbek tamamen gitmedi ama sarkıklık gitti 🤗hiç sarkık göbeğim yok normal göbek hafif var çünkü emzirdiğim için yemeye devam 😅ama korse takmasaydım kesinlikle sarkık göbeğim gitmeyecekti eminim. Ben ayrem lohusa korsesi kullandım