Deletedmom5447 aynen canım öyle de deniliyor ben şöyle de duydum korse kullanmayin karın kasinizi kullanın karninizi içine çekin sıkın bu daha çok etkiliymiş hani hatirladikça bu yapilmaliymiş aslinda ozellikle de yürüyüş yaparken korse kası tembelleştiriyormuş tabii işe yarayanda var ama hangisi doğru bakalim artik istatistiklerde🤭❤️🥰