1Dost aminnn . İşte bu benim nedense çok zoruma gidiyor 36 da doğan bebekle 30 altı doğan bebekler kıyaslandığında. Çünkü ben ikisinden de doğurdum 😂 yani 35 de doğan kızım ile 28 de doğan kızımı nasıl kıyaslayayım. Yazık yaeiwrum 60 gün kaldı küvözde tırnakları yoktu ya siz de çok iyi bilirsiniz