1Dost kro 4 den sonra mı değişti. Bende
çok korkuyorum çok geride kalacak,ya yürümezse ya konuşmazsa diye. İçimi nasıl rahatlattınız anlatamam. Sağlıkla büyütün evladınızı☺️ İlk kızım da 35 de doğdu ama ona prematüre gözüyle hiç bakmamıştım gayet iyiydi kilosu gelişimi ama bu kızım beni çok düşündürüyor