Zey-yus50
Bilmiyorum ben erken konuşmamışım, eşimde aynı eskiden kim konuşacaktı ki bizimle biz konuşalım.. bi tek en büyük ablam daha erken konuşmuş ve biz 4kardeşiz. Ama benim iki çocuğum var biri şuan 3buçuk diğeri tam 26aylık kızım 1buçuk yaşında da herşeyi anlatıyordu oğlumda aynı 2yaşina gelmeden aynıydı.. bakın ben sizi suçlanıyor ayrıca ortada bir suç da yok sadece çocuklar herşeyi anlıyor ve duruma göre hareket ediyor bizler onları hareketlerinden anladıkça onlar da bu şekilde oluyorlar