Nisagerek kızmadan sakin kalmaya calisin, oyle hemen hokus pokus konuşmuyorlar benim kızım da 3 yaşında konuşmaya başladı ben bi ara dualar adaklar falan adıyordum psikolojim bozulmuştu.
evde sürekli konuşun bunu konuşma problemi yaşayan annelerin postlarına yazıyorum,
“su getiriyorum , su getirdim Ayse su içiyor afiyet olsun annecim bardağı aldım mutfağa götürüyorum…” gibi.her ne yaparsanız söyleyin konuşun ondan cevap bekleyin baktınız cevap gelmiyor siz tekrar edin ve oturun bildiğiniz çocuğunuzla oyun oynayin biz o şekilde çok yol kat ettik. Bu sarı üçgen , elime aldım kutuya attım bu mavi kare senin olsun , ne bilim bu bebek senin saçlarını tarayalım, hadi ona su verelim.. gibi. Oturup oynamak çok etkili oluyor arada sorular sorun cevap bekleyin gelmeyince siz cevabını verin etkisini göreceksiniz insallah