Beyzakalan Merhaba ben kızımı her ay götürüyorum çocuk doktoruna sağlık ocağı doktoru ve ebeleri branşları olmadığı için çok fazla bilgili değiller aşıları dışında boy kilo ölçümü dışında başka birşey yapmıyorlar çocuk doktorları muayene sırasında gelişimini refleklerini doku tepkilerini takip ediyorlar en azından 1 yaşına kadar götürmenin faydası var bir çocuk hastalık var fark edilemeyen 🙏🏼