Anneler meraba bebeğim 2 ay 15 günlük şuana kadar 1. Ay ve 2. Ayinda kontrole gittik çocuk doktoruna ama birdaha ne zaman kontrol olur ya da gerek var mi vs doktor hicbir sey soylemedi normalde zaten her ay saglik ocağıda kontrole cagiriyor. Siz hangi aylarda ne zaman doktora goturdunuz bebeklerinizi nasil oluyor bu işler ilk bebegimde