Emelli kız ve upj darlık var yani kanalın böbrekle birleştiği üst kısımda .ekstra kanal ince yaratılmış diğer insanlardan ama kanalın girişinde darlık olduğu için tolere edemiyor. Gerçek 3 aylıkken 15 mm oldu kapalı stent takıldı(3.5 mm indi stent varken böbrek fonksiyonu çok iyi zaten sintigrafiyle göre iyi çalışıyor böbrek kanal darlığı nedeniyle idrar birikiyor böbreğinde) sonra çıkarıldı tekrar 15 mm oldu endişelendik 1 mm bile büyüse veya bir Kez bile enfeksiyon geçirse açık ameliyat olcak aama 3 Eylül’den beri stabil. İkinci sintgirafisede ilkine göre daha iyi geldi düzelme var, Aslında teknik olarak en son 3 aylıkken arttı al capı 15 mm oldu bir daha artmadı. Suan 13 aylık. Reflüsü yok çok şükür . 4. Aysan beri koruyucu antibiyotik kullanıyor bu arada reflüde antibiyotik çok daha önemli