baloglusss Bebeğim 1 haftalıkken başladık kullanmaya hala da kullanıyoruz. Arkadaşlar yazmış ama bende yazmak isterim nasıl yaptığımızı. Küçük plastik şişe flakonlardakini kullanıyoruz. Her emzirme öncesinde bebeği yan yatırıp yukarıda kalan burun deliğine bir flakonun yarısını sıkıyorum sonra diğer yana çevirip yine yukarıda kalan burun deliğine kalanı sıkıp bebeği aşağı doğru ters çeviriyorum. Sırtına aşağıdan yukarı eli kaşık pozisyonunda tutarak vuruyoruz. Zaten sümükler çıkıyor. Ardından da her serum sıktığımda olmasa da gerektikçe otri bebe ile sümükleri çekiyorum. Sonrasında zaten bebek hapşurup rahatlıyor.