Bu konuda bilir kişilere ihtiyacım var 🙏🏻 Doktorum 2-3 damla sık dedi ama prospektüsünde açıldıktan sonra tekrar kullanmayın tek kullanımlıktır diyor. 2-3 damla kullanıp çöpe mi atacağım her seferinde? Bir de yarısını bir deliğe yarısını diğer deliğe şeklinde temizleyenler var ama ona cesaret edemiyorum. (Bebeğim covid geçirdi o yüzden burun temizliğini sık yap dedi dr.) napcam 🤦🏻♀️