Nisa17 tabi bir al toz kimyon kaynamış suyun içine atıp 5-6 dk demlenmesin bekliyorum. Zaten 4. Dakikaya kalmadan kimyon dibe çökmeye başlıyor ve sarı rengi alıyor sonra süzüp biraz şeker atıp içiyorum. Bunun bir sınırı yok hem sütünü artırır hemde bebeğin gazını alır seninse gazın olmaz istediğin kadar içebilirsin 🙏🏻☺️