Bestemm sen dediğim gibi kontrole kadar düzenli kimyon çayı dene kesinlikle doktorda kontrol edince gaz damlası önerecektir eminim.. bide alerji işini düşün derim ciddiye Almalısın bu konuyu. Çünkü ben 1 yıldır çekiyorum alerjiyi kızımın süt ürünleri alerjisi var domates alerjisi var kuruyemiş alerjisi var. 1. Yaşını geçti yeni yeni düzelmeye başladı alerjen bebek çok zor inşallah alerjisi yoktur.. çok geçmiş olsun 😔