Mastit ilerlediyse antibiyotiksiz Gecmez mutlaka kullanın parola gececek bişe degil. Doktor bana antibiyotikle gecmezse cerrahi işlem uygulanır dedi. Ne olursa olsun sağın mutlaka. Sıcak su torbası koyun süt iyice birikiyor sagmak daha kolay oluyor. Altı saate bir o gögsü sagıp bosaltmanız lazım. Sagıp bosaltmadıgınız sürece gecmez.