Aframilkim geçmiş olsun bende iki defa oldum mastit ilki antibiyotik ile geçmişti ikincisinde yara gibi oldu su topladı çok sıkda doktora gittim. çok ağrılarım vardı bi doktor 2 şırınga ile çekti o kadar rahatladımki ama ertesi gün iyice şişmeye başladı acile gittim su toplayan kısımdan drene ettiler çok rahatlattı ağrı sizi azaldı. Lahana, düzenli sağma, emzirme, ılık duş, masaj bunları deneyebilirsin ama onu boşaltsalar daha çabuk iyileşiceksin çok geçmiş olsun 🙏