RuyasMom biz 🙄 7 aylık bebeğime yaptı. Önceden normal serisini kullanıyorduk klasik eski paketi. Hiç bı sorun yoktu. En son paketi internetten aldık görüntüsü normal klasik paketti. Naturel çıktı içinden kullandı. Çok sürmedi hemen pipinin üstü etrafı vs pişik oldu ki nasıl kıpkırmızıydi🤦🤦 paketi bitiremeden eski bezden aldık yavaş yavaş geçti şimdi bişey yok şükür.