RuyasMom Geçen gün sleepy natural in yeni seri kilot bezini aldık çocuğum pişik içinde kaldı resmen kan çıkıyor pişikten 😐 yeni seri alıp pişik sorunu yaşayan var mı?
2prematureannesi RuyasMom sleepy bende kullanıyorum ama malum bes fiyatları aldı başını gidiyor şimdi Molfix kullanıyorum
asyaninannesi_01 RuyasMom bende aldım ama daha kullanmadım geçen deneme amcali 1 adet kullandım sorun yaşamadık ama bu şekilde şikayet çok neden acaba
Deletedmom_41 RuyasMom Sleepy cok degisti, son zamanlarda bez tasiriyordu 11. aya kadar onu kullandi memnunduk ama tuhaflasinca baska beze gecis yaptik simdi memnunuz Sleepy fiyati arttikca kalitesi dustu.
Lilav21 RuyasMom cırtlı almıştım aşırı ıslak bırakıyor bu yüzden hemen pişik oldu,primaya döndük geri
RuyasMom asyaninannesi_01 ya evet şikayet var sitesinde gördüm bir sürü şikayetler öyle bir pişik yapmış ki aklım durdu kan çıkıyor derisinden
RuyasMom Deletedmom_41 çok haklısın bende 10 aydır sleepy kullanıyorum yani doğduğundan beri ama dediğin gibi son zamanlarda çok taşma oluyor zıbına bakıyorum su gibi oluyor önceden böyle olmazdı Molfix e geçeceğim artık
2prematureannesi RuyasMom artık herşey değişti sleepy hem pahalı hemde baska bebeklerde pişik yapmış çok
asyaninannesi_01 RuyasMom abo kıyamam şimdi duramiyordur daa cok geçmiş olsun bir ton zam yapmışlar birde fiyatına poposu iyi olana kadar bence sabunla yıkayın ılık suyla altını açık bırakın biraz krem sürün geçer en kısa zamanda inşallah
birtutamsac RuyasMom yeni serisi biraz sorunlu gibi ben arayıp memnun kalmadığımı söyleyecem. Çnkü serisi değişti mi yoksa ürünün çakmasını mı çıkardılar diye müşteri hizmetlerini aradığımda ürün yenilendi görüşlerinizi geri bildirin demişti
RuyasMom birtutamsac hiç kimse memnun değil bu yeni seriden . Şikayet var sitesinde bir sürü şikayet yazmışlar
minikturta RuyasMom geçen markete gitti eşim sleepy 60lisi 120 tlymisti molfix 136li külot bez 136 tlye almış yani 😪 sleepye verene kadar 3 5 fazla verip iyisini alırım sleepy çok bozdu kendini havalandı 😂😂
RuyasMom minikturta ahahahahaha 😁😁😁 sen de mi sleepy 😁 ama gerçekten öyle çok bozulmuş taşıyor çiş resmen . En iyisi Molfix bence
minikturta RuyasMom valla bende daha 1 kere denedim molfix pişik yapmadı bikac saatte yapardı heralde demi ?
asyaninannesi_01 RuyasMom bende Molfix aldım kızımı pişik yapti maalesef 🥺 alış fiyatına hepsini sattım dolaptan 2 paket tek bıraktım değişimli takarsam sorun olmaz diye
birtutamsac RuyasMom ilk Prima kullanmıştım, primadan sonra sleepy den de memnun kalmıştım açıkçası elimde 4 paket eski seriden var onlar bitince hangi bezi deneyecem bilmiyorm 🤷🏼♀️
muallimebiranne RuyasMom ya bende bio naturel yeni seri aldım çiş yapınca poposuna kristal kristal şeyler yapışıyor eskisi çok güzeldi ama sanırım marka değişikliğine gidicem
RuyasMom birtutamsac Molfix dene istersen ben ondan da kullandım sleepy bulamadığım zamanlar sıkıntı olmamıştı