alinmavi Gzd ben giydirmiyorum bebeklerin ayaklari cabuk sogur zaten soguk diye endise etmeyin saglikli olan cikarmak. benim bebekken cikarmamislar hala corapsiz hasta olurum usuturum hemen
sevcan Gzd kocaelide yaşıorum gaz sancısı cok oluo ve ayakları soğuk oluo oyusden gıydırıorum kakasıda yeşil olmuo üşümedği ıcın normal oluyor.rahatsızda olmadıg ıcın bı skıntı cıkarmıl pek açıkçası
Mom107 Gzd Zaten gazlı bir bebek soğuk bir şehirde yaşıyorum üşütüpte hasta olur gaz yapar diye çıkartmıyorum yazın çıkartılabilinir ama altını açtığımda havalandırıyorum ama yaklaşık 15 dk
Pinkoloji Gzd ben çıkartıyorum bu zamana kadar da hep çıkardım. 4 ayligiz. Çünkü kan dolaşımı için önemli. Ayrıca ben acayip rahatsız olurum çorapla yatmaktan. Bebeğimde rahatsiz olur diye düşünüyorum.
Gzd Pinkoloji bende çorapla yatsam uyuyamıyorum oğlumda öyle anladığım kadarıyla çorabını çıkarmadan uyumuyo 😀
AzraSare Gzd canım altı aylık olduktan sonra felan hiç çorapla yatırmadım . Kızım öyle alıştı ki asla çorapla uyumaz .
Pinkoloji Gzd boğuluyorum sanki aynen. Simdi birbirine surterek çıkarmaya başladı gün içinde :) normalde de rahatsız oluyor ywni
Gzd [bilinmeyen] gaz problemimiz kalmadı cnm şükür ki 5.5 aylık olduk😌şimdi çift çorap giydiriyosan kışın ne yapıcaksın yahu ☺️