Saripapatyaannesi34 mom1236 başladınız mı bugün acaba merak ettim bide şu ispanagi nasıl haşlayıp yicez tadı tuzu olur mu ki😁 yumurta ile omlet yapsak olur mu acaba
mom1236 Saripapatyaannesi34 ben dün yaptım bugün yapamadım maalesef. Normalde ıspanak severim soğanla vs güzel oluyor. Dün hafif zeytinyağında kavurdum bir yemek kaşığı bile değildi tuz atmadım biraz pul biber attım fena değildi yarın yine devam edicem 😅
Saripapatyaannesi34 mom1236 hadi bakalım bende baslicam yarın coviddim ben karantinam bugün bitti ama biraz grip gibiyim hala acaba ağır gelir mi ya 😓