annesiannesi 19:00 da oruca başlıyorum öğlen 13:00e kadar, öğünlerde şeker hiç yok, karbonhidrat çok az, ama ben daha hiç karbonhidrat yemedim, emzirmiyorum ben kızım büyük ama emzirirken çok yapan var çünkü aşırı su içmen gerekiyor ve kesinlikle dengeli besleniyorsun