Battibalikyangider Anksiyete genelde kaygı bozıklugudur bişeyin en kötüsünü düşünemk değil de çzellikle sevdiği kişilerin kaybını düşünmek bunun için senaryolar kurmak,xarar verse de bunları düşünmekten aslında biraz da haz almak.Bi ilerisi kendi ölümünden korkmak panik atağa kadar gidiyor.Sizinki depresyın da olabilir.Suan ülkede kimse saglıklı değil.Bir uzman değerlendirse daha iyi olur