Farahzeynep Sevo97 ben de çok üzülmüştüm sarılık olduğunda ağlamaktan sütüm kesildi, ışın tedavisi aldı, sabaha kadar ağladım. Ama geçiyor, yenidoğanların neredeyse hepsi sarılık oluyor 😌