kardeşi var 2.5 aylık bi ara tuvalete eğitimie başlamıştık hiç söylemiyodu altına yapıyodu ve lazımlıpına yada klozete oturmuyo du beze yapuam yaomıvam buna diyo du arkadaşom pedagolog sordum henüz hazır değil büyük ihtimak kardeşinden kaynaklı dedi biraz bekleyin dedi ama hep oğlumu tuvalete yaparken hayal ediyorum gerçekten ikisinşb de bezini almak çok zor ben napayım 😔