Neslihansr 2,5 yaşında oğlum yaklaşık bir aydık tuvalet eğitimindeyiz daha yeni yeni kakasını klozete yapıyor ilk on gün tuttu kakasını ilk iki gün altına yaptı sonra tuttu karnı taş gibi oldu inat etti ne dediysek yapmadı doktora götürdük doktor bu saatten sonra tekrar beze dönmeyin kafa karışıklığı olur dedi röntgen çekildi tabi karnı tamamen doluymuş ama tıkanıklık yokmuş iki tane lavman verdi onu iki gün yaptık ikisinde de tuvalete yaptı ardından bay bay kaka seni seviyoruz yine gel çok tatlısın ama seni şimdi gönderelim sen yine gel gibi bir çok güzelleme yaptık ve doktorumuz enterogermina Kids de önermişti onunla da şükür bağırsakları eski düzenine döndü bir haftadır filan da işte kakası gelince söyleyip gidiyor çok zor çok sabır gerektiren bir süreç ama sonu güzel :)