Yengem cok baslıklı olanını almıstı 9 sene oluyor alalı halen kullanıyor. Cok baslıga gerek yok bence bosa fazladan para verıyorsunuz emıs gucu aynı oluyor seri olarak . Baslıktan dolayı fıyat artıyor. Yanı şöyle dıyeyım emis gucu her ozellıgı aynı olup eksık baslıklıyla baslıklı olanın fıyatını kıyaslayın aradakı farkın baslık ıcın degıp degmedıgıne oyle karar verın🤗 tabı ısıklı olması albenıyı arttırıyor ona diyecek sozum yok butcenız acısından yorumladım ben🤗