Mucizeisram Kızlar elektrikli süpürge alacağım philips almayı düşünüyorum ışıklı başlığı olandan tozları daha rahat görmek için aranızda kullanan var mı tavsiye eder misiniz 🥰
Limonlusu Mucizeisram ben kullanıyorum tavsiye ederim ana o parayı verince dyson almak daha mantıklı 😊
Kadifemsii Mucizeisram kullanıyorum aşırı memnunum hatta robot süpürgeyi çalıştırmak gelmiyor içimden o kadar memnunum xc7043 benimki
YeniAnneIstanbul Mucizeisram ben ogrenciyken philips almistik ama hic guzel degildi isikli model degil o kirmizi toz torbasiz olani o zamandan beri philips supurugelerden sogudum 🙈 Bence en guzeli miele teyzeminki 28 yillik ve hala sifir gibi valla
Limonlusu Mucizeisram benim kullandığım 7000 TL olan model philips in o yüzden dyson demiştim 🤭zamanında 900 TL ye almıştım hey gidi günler hey
Melekmls Mucizeisram ben 5 bine media marketten dyson aldım şarjlı gerçekten anlatıldığı kadar varmış kesinlikle dyson şarjlı al taksitte yapıyorlar
Mucize_mm Philips maraton 9125 kullanıyorum çok memnunum evden çıkan tozlara hayret edersiniz ancak hafif halıları süpürmek zor çünkü halıyı yerden kaldırıyor ama ağır halılarda böyle bir sorun yok.Kesinlikle tavsiye ederim
Mucizeisram Mucize_mm teşekkür ederim canım bende sonu 8507 olan modeli almayı düşünüyorum fiyatı indirime girmiş bakalım
1balkizannesi Mucizeisram Benim de yaaa🥲🥲 çok istiyorum keşke olsa diyorum ya da evlendigimzde alsaydm keşke…
1balkizannesi Mucizeisram benimkileri kaynbabam aldı Allah razı olsun. Her şeyimi aldı ztn biz kaçarak evlendik.
Mucizeisram 1balkizannesi bizde kaçarak evlendik canım ama maalesef ki eşimin ailesi bir iğne dahi almadı
Jnnur Mucizeisram en son modeli mavi olan ışıklıyı kullanıyorum öneririm kırmızı olan ile arasında fark var son model alacaksaniz alın derim gayet memnunum 7 bin felanda değil yalan bi anda uçurdular sonra indirim diye gerçek fiyatına indiriyorlar