Pelloo geceuyumayanne1 korunmuyoruz ikinciyi istiyoruz. Doktor klomen verdi emzirdigin için hamile kalamıyorsun dedi.
geceuyumayanne1 Pelloo bu doktorlar cok farklı ya banada emzirdigin halde korunman lazım kalabilirsin güvenme dedi
Pelloo geceuyumayanne1 Evet doğru diyon. Ama benimki doktorun dediği gibi hiç ilaç kullanmadık sadece geri çekilme ile korunduk, ikinci bebeğe gebe kalamıyorum.
Ayseoztrk57 Elifim46 hayıt tohumu aslan percem otu vb güvenilir site ılk ben aldım 2 ay ıcerısınde hamile kldım snra halamın gelini alıdı onn çocuk yok bn hamile kalınca getitrdı oda hamile kaldı
Caglamarail Elifim46 cnm ins kısa sürede kalırsın. Neymiş bu arada bu kür . Bnm kızım şuan 28 aylık tedavi ile oldu kızım şimdi yavaş yavaş ikinciyi düşünmeye başlıyorum ama bilmiyorum olur mu tedaviye gerek kalmadan . 6 ay normal dene dedi doktorum
Elifim46 Caglamarailsen neden hamile kalamiyorsun canım arkadaş söyledi ama bende bilmiyorum valla bir araştırmak lazim
Elifim46 graycloud biraz daha bekliyim gidecem de canım bu tüpleri actirinca tekrar kapanıyor mu onu merak ediyorum vardır belki burda diye yazdım ama çıkmadı o da
MerveAkty Elifim46 ovulasyon takip testleri var onlardan alıp takip yapsan hamile kalman kolaylaşır benim ilk kızım öyle oldu