Benimde enfeksiyonum vardı doktorun ilk verdiği ilaçlarla geçmedi fitil ve hap vermişti. İkinci verdiği ilaçlarla geçti kutunun içinde 2 tane hap vardı onu gün aşırı kullandım sonrasında geçti çok şükür daha da tekrarlamadı 2 sene geçti aradan bide anlık rahatlamak için biraz suyun içine biraz sirke koyup pamukla özel bölgenize sürebilirsiniz ben anlık rahatlıyordum bu şekilde Travazol krem de anlık rahatlatıyor