Raupe Kızlar özür dileyerek soruyorum her ilişki sonrası sistit oluyorum ikidir covid sonrası bağışıklığım düştü sanırım acile gittim antibiyotik serum verdiler düzelmiştim tekrarladı yaşayan ya da evde yapabileceğim bir şey var mı?
Lynn Raupe her ilişkiden sonra mutlaka çişini yap bol su ile iyice yıka. Duş al. Elbette yapıyorsundur ama yazayım dedim :) evde yapabileceğin şey ise 1 litre su şişesinin içine limon sık bir tane o limonlu suyu git gel iç bitir o gün. Dikkat et tansiyonun düşmesin ama :) geçmiş olsun
Blackcloud Raupe Ay bilemedim, benim küçüklükten beri enfeksiyon tekrarlar ama sen sistit oluyormuşsun ki böbreklerine ilerliyor enfeksiyon daha kötü
lyl0742 Raupe Maydanoza limon sık ye bol bol da su iç küçüklükten beri ayağımı üşütsem sistit olurum bir gün ıslak mayoyla kaldığımda idrarımdan kan geldi hiç unutmam annem dahil herkes regl olduğumu düşünmüştü 🤦♀️