glfzltt merhaba evet gittik normal çıktı herseyi doktor hastalık sürecinde değerleri yükselebilir demişti. Bende zaten sürekli açlık ve tokluk şekerini ölcmustum normal çıkıyordu ama ben yinede doktorada göstermiştim o sonuçları. Sadece kilosu biraz fazla çıkmıştı yaşına göre diyetisyene yönlendirmisti ve biraz dikkat edince kiloda verdi gayet iyi şuan cok şükür