bjkbb 17 yaşında diyabet teşhisi konuldu bana. Tip 1 diyabet genelde bebekler ve çocuklar da görülüyor. Paketli gıdalar, tatlılar, beyaz undan yapılan şeylerden uzak durmak, düzenli takip ve insülin kullanılması gerekiyor. İnşallah böyle bi durum yoktur ama özellikle de evladınızın bi şeyleri idrak edeceği döneme kadar, gözünüzün üstünde olması gerektiği bi süreç olacaktır sizin için. Öte yandan fazlasıyla diyete dikkat ettiği sürece fazlasıyla sağlıklı besleneceği de bi gerçek