Deletedmom_61 emeklemeye çalışıyor kollarını uzatıp bişeyleri almak istiyor konuşmaya çalışır gibi çığlık atıyor. Destekli oturma vardı kuxakta zaten. Şimdi koltukta falan yastıkla destekleyip oturtuyorum. Kol altından tutunca adım atmaya çalışıyor. Sosyal gülümsemesi var. Adına bakıyor farklı seslere bakıyor. Aynada kendini tanıyor. Yabancılama başladı tanımadıklarına. Ekstra olarak ek gıdaya geçmesi için kaşığı takip etmeli demişti osman gönülal. Ben de d vitamini kaşıkla veriyorum sonrasında kaşığa göğsümden süt sıkıp süt veriyorum kaşığı takip etsin diye. Siz de deneyebilirsiniz