Ikra-5561 Elifff789 aynen bimden denemiştik ablamdaydım ben yemedim hamilelikte bir şey yiyemediğim için de.onlar beğendi yani
Senemmm11 Elifff789 bimde ki daha güzel lezita. A101’den asla alışveriş yapmıyorum ürünleri hep bozuk çıkıyor. Skt değiştirip satıyorlarmış çalışan arkadaşım söylemişti
ant331 Elifff789 fırına atmıştım bende çok az yağla. 3 çeşit var içinde büyük olanı çok sevmemiştim diye hatırlıyorum. O biraz bana ağır gelmişti dış katmanı herhalde. Ama diğerlerini çok sevmiştim