Dilekcsgn bende ziyagokalp tarafından arıyorum malesef çok pahalı
Kendi evimiz daha inşaat 1 sneesi var.yavuz selimde oturuyorum Mayıs gibi felan olsa ben tasinacagim evimde çok temiz .yeni bina zaten.bende 4 yıllık evliyim.suat altının binalari.ev sahibim mükemmel fiyatta uygun burayı tutardin hemen ☹️