1balkizannesi Feyyyzza bence o kar değil 🤣🤣 soğuk hava imiş. Bizim burda hava güneşli az da kar var ama heryer bembeyaz.😅😅😅😅😅😅😅
Baloglm Feyyyzza valla sizin oralara ne yagdi bilmem de size yagan karın sogunu son derece cekiyoruz Antalyalilar ses verin ❄️❄️🥶🥶🥶