Tombikdonerartikcokpahali Feyyyzza istanbul sancaktepe’deyim 😂 gece çok yağmış, 1 karış falan var ama önce ki aylar da yağan kar bence daha çoktu😂
Feyyyzza Deletedmom5284 bende İstanbul Sancaktepedeyim. Ama geçen yagan kar gibi. Çok abartmışlardi bende dizlerime kadar kar falan bekledim 😁
Feyyyzza Tombikdonerartikcokpahali bende Sancaktepedeyim Safa tepesinde. Tepede olmama rağmen var ama Abarttiklari kadar yok ya
Feyyyzza Deletedmom_41 bende Anadolu yakasındayim ama diyordum ya öyle Bi abarttılar ki bende dizlerime kadar kar falan bekledim yani😁😁
Tombikdonerartikcokpahali Feyyyzza Yağmasın ben kar sevmiyorum, hem tasinicam bu soğukta olmax bebekle 😂
ObirAnnnee Feyyyzza Mart ayı için en yoğun kar dediler ve öylede oldu bence baya yağdı. Ocak Şubat karıyla karıştırmamak gerekiyor ☺️