Oguuu26 Tubamelekkk e bende Edremitte oturuyorum ama gitmiştim valla rahatım için tabi vasıta yoksa sıkıntıda varsa git bence
Tubamelekkk Oguuu26 yani Ayvalık devletteki doktorlar iyi mi sizce doğum açısından bu konuda bilginiz var mı ?
Oguuu26 Tubamelekkk oradanda bana bi tavsiye gelmişti erkek doktoru iyi demişlerdi ama doğumu nasıl hal ve tavırları iyimi bilmiyorum canım
Nuracar Tubamelekkk Pazartesi günü edremit devlet hastanesinde doğum yaptım aşırı 3 gün hastanede de kaldım aşırı ilgili ve iyilerdi. Hala hastane arayışınız varsa eğer