Lilav21 nursocum Bende Diyarbakır’dayım joie vardı 3 gün önce sevmediğim kuzenime verdim 🥺keşke daha önce açsaydın verirdim işin bittikten sonra alırdım 🙈😂
Deletedmom_37 nursocum benimde var ikizlerim için için almıştık hic kullanılmadı nerdeyse baby plus comfort elektirikli salıncak elimde 2 adet mevcut
nursocum Feyyyzza valla insanları anlamak imkansız üstelik eltimin ve görümceminde var asla isteyemem onlar söylemedikten sonra 😂
Aleynaa1 nursocum https://imgyukle.com/i/EBfbdM https://imgyukle.com/i/EBff98 https://imgyukle.com/i/EBf9zn
Marjinal_Anne2 nursocum ana hayırlı olsun 😍 cinsiyeti nedir bende 18 haftalık hamileyim ikinciye 🙈 Saglıkla büyüsünler ya
Annenazz nursocum satacak olan varsa arkadaştan sonra ben de talibim. Canım dolap uygulamasını kullanıyorsan oraya bi bak. Ben baktım da hangisinden alsam karar veremedim. Bebeğim sallanmak istiyor sürekli
Buse-3535 Annenazz merhabalar, bende baby plus comfort var dilerseniz fotolarını gönderebilirim. Henüz dolaba koymamıştım. Bebeğim 3bçk aylık ve toplasak 10 kere binmedi. Sallanmayı pek sevmedi ne yazık ki, o sebeple yepyeni bir ürün.